بلاگ

اسباب‌بازی‌های زیاد چه تأثیری بر کودکان دارد؟

پدر و مادرهای امروزی اتاق کودکان خود را پر از اسباب‌بازی می‌کنند، به گونه‌ای که دیگر هیچ جای برای بازی کردن بچه‌ها باقی نمی‌ماند. همین موضوع باعث شده که محققان در خصوص تأثیر اسباب‌بازی‌های زیاد بر کودکان تحقیق کنند. در این بخش به تأثیرات اسباب‌بازی‌های زیاد بر کودکان پرداخته‌ایم. با ما همراه شوید.
اگر یادتان باشد در زمان‌های قدیم به دلیل کمبود جا سیسمونی‌ها بسیار ساده و مختصر بود و حتی در اکثر موارد دختربچه‌ها با یک عروسک و پسربچه‌ها با یک ماشین اسباب‌بازی سر خودشان را گرم می‌کردند و هیچ وقت معترض نبودند و سطح توقعات بالایی هم نداشتند، بلکه همه دلخوشی‌هایشان همان یک اسباب‌بازی بود.
خود پدر و مادرها هستند که فرزندانی متوقع تحویل جامعه می‌دهند. قبل از بارداری می‌گویند تا منزلمان را بزرگ‌تر نکنیم بچه‌دار نمی‌شویم و بعد از اینکه خانه‌شأن را تبدیل به احسن کردند با آمدن بچه اتاق کودک را پر از اسباب بازی می‌کنند طوری که جا برای سوزن انداختن هم نیست چه رسد به بازی کردن! اما جای تعجب است که چطور پدر و مادرهای امروزی در این عصر ارتباطات هنوز نمی‌دانند که داشتن اسباب بازی زیاد برای کودکان مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *